2.3.08

lala.无题

经过考虑后说:算了.用回华文好了.呵呵.酱比较多东西可以写.

最近几天的心情特别好.可能是音乐会过了吧.可以放下心头大石了.不过还得为全国赛加油啊.加油!
虽然说是在考试中.而且成绩也不是说好到哪里 ==
不过.不懂做么我好像对分数没什么知觉了.我一直告诉自己.只要我能明白题目在说什么.分数应该是其次吧.hmmm.

还有就是园游会的事情.一样咯.虽然考试还要为了这回事而忙.不过.一点辛苦的感觉也没有.反而觉得很兴奋.因为这次的园游会非常大型.又开放给校外人士.真想好好做完这次的工作.跟森宏做排挡也很不错.看到他那热诚的心.每天都为了园游会而紧张.很可爱.也激发了我想要做好的心.呵呵.谢谢你!

也要感谢这次的考试.让我有更多的时间留在班上.这时我才发现原来班上有很多人都很可爱 =D 也让我跟其他同学跟亲近了吧.呵呵.加油啊~

不过噢.看见现在的电脑就很气.上不到msn.不用紧.我可以用ebuddy.c/d drive double click开不到.不用紧.我用更麻烦的方法开.最最最最重要的是.没有声音.我的soundcard driver不懂死去哪里了.搞到我歌download不到也听不到.戏也看不到.所以对着电脑闷到爆啊!唉.都怪某某人用我的电脑去bitcomet search什么game啦.跟我说什么有很多games可以玩啊.害到我电脑中了virus.format过后就找不到那个driver.算了.我已经打算在这个假期买一个新的cpu.虽然是用我自己的钱 T.T

还有这里要向两个人说抱歉咧.你们的生日我都不知道.其中一个还打电话问我可不可以做一些事情.唉.对不起哦.虽然是晚了点.但还是要祝你们生日快乐咯!咔咔.虽然你们看不到.ngek ngek ngek.

明天考chemistry和新数.要加油了.

要考好+长高.

2.16pm.

刚刚在车听到一首很熟悉的歌 - robbie williams 的 she's the one.超好听的.分享分享下.呵呵
下面是他的歌词:

I was her she was me
We were one we were free
And if there's somebody calling me on
She's the one
If there's somebody calling me on
She's the one

We were young we were wrong
We were fine all along
If there's somebody calling me on
She's the one

When you get to where you wanna go
And you know the things you wanna know
You're smiling
When you said what you wanna say
And you know the way you wanna play, yeah
You'll be so high you'll be flying

Though the sea will be strong
I know we'll carry on
'Cos if there's somebody calling me on
She's the one
If there's somebody calling me on
She's the one

When you get to where you wanna go
And you know the things you wanna know
You're smiling
When you said what you wanna say
And you know the way you wanna say it
You'll be so high you'll be flying

I was her she was me
We were one we were free
If there's somebody calling me on
She's the one
If there's somebody calling me on
She's the one

If there's somebody calling me on
She's the one
Yeah she's the one
If there's somebody calling me on
She's the one
She's the one
If there's somebody calling me on
She's the one
She's the one

If there's somebody calling me on
She's the one

She's the one..

No comments: